Претражи овај блог

среда, 8. фебруар 2017.

Kantri rok prolazak slomljenog srca



 Grupa ,Giant sand' (,Džinovski pesak') je osnovana 1985. i

 promenila je dosta članova. Album ,Heartbreak pass' (,Prolazak

 slomljenog srca') su objavili pre 2. godine. Njihov minimalistički

 sajt (odnosno sajt osnivača grupe Hauva Gelba) 

 je http://howegelb.com/. Bili su pre 2. godine u Domu Omladine,

 što sam bila veoma iznenađena.


 Koncert grupe u Domu Omladine
                                               



Vođa grupe Hauv Gelb je skroz levo

  Pesma ,So wrong' (,Toliko pogrešno') ima zanimljiv tekst, pesma

 ,Man on a string' (,Čovek na žici') mi se jedino dopao vokal 

 Lone Keli (devojka skroz desno). Još 3 favorita su mi 

 ,Eye opening' (,Otvorene oči'), instrumental ,Bitter suite' i ,Done'

 (,Završeno').


 U većini slučajeva, pevanje Hauva je mnogo jednolično i sve mi

 zvuči ravno. Lona peva još na dve pesme, na žalost njen glas kod

 te dve pesme mi nije iskorišćen u potpunosti, kao na ,Man on a

 string' (više bih volela da je ona pevala tu pesmu sama).

 Za muziku i tekstove, sve pohvale.

 Ocena 6



                                           


                                             

Нема коментара:

Постави коментар