Претражи овај блог

четвртак, 25. јул 2024.

=1 (23. album D.P-a)

 



 Pioniri hevi metala i modernog hard roka, engleska grupa ,Deep

 Purple' je osnovana 1968. i trajala do 1976. Međutim, odlučili su

 obnoviti grupu 1984. i traju do danas.


 Jedini član koji je bio u obe postave je bubnjar Ijan Pejs i sa 

 saborcima bio primljen u Rokenrol kuću slavnih u 2016.


  Sajt+društvene mreže https://deeppurple.com/.


 Dvadeset treći album izdat ove godine https://www.youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_maus3Up1ggrDWywHZqcFubQrGJt11xqFg.


                                         

  Favoriti 10/13 pesama.



 Ocena 9




  Tri pesme koje mi nisu favorit su ,Pokaži mi' (klavijature i tekst

 vrh, pevanje bilo onako), ,Stara otkačena stvar' (tekstualno moglo

 biti bolje, on govori o tipu koji bi da proba nešto novo i ona

 dođe za to novo) i ,Sada ti pričaš' (ni atmosferski, ni tekstualno

 mi nije nešto, malo blah nivo).


  Preostalih deset pesama imaju odlične solo instrumentalne deonice

 svih članova, Ijan Gilanov glas je kod tih deset pesama zvučao

 energičnije i bolje od pevača njihovog žanra koji mogu biti njegovi

 unuci (nimalo se ne šalim povodom te izjave) i on ima 78 godina!



 Mislim da će sa ovim albumom uspeti da privuku ljude koji su

 blago stariji od mene (u slučaju post dvehiljadite generacije, za

 njih baš teško), očekivanja su mi bila na srednjem nivou i drago mi

 što sam ipak bila zadovoljna sa slušanjem tog albuma u većem

 delu.  




  

Нема коментара:

Постави коментар