Претражи овај блог

уторак, 18. јул 2023.

Vučkovićeve ,Paralele'

 



 Misli o M (11. album)


 https://muaria.blogspot.com/2023/07/vladanove-misli-o-m.html.



 Album Vladana Paje Vučkovića ,Paralele'

 https://www.youtube.com/playlist?list=PLXGdDDM-wK8jM92t-3dcz5jM-1YuR1ZBN.


                                              

  Favoriti, 10/23 pesama.


 Ocena 8.5






 Duetske pesme sa glumicom Kristinom Savić (,Jutro sluti na ljubav',

 ,Tona tuge' i ,Zlatna ptica') su odlične na svoj način i trebalo bi

 ona razmišljati o učešću na sledećem Beogradskom proleću

 (pod uslovom da joj on ili neko sličan njemu napravi kvalitetnu

 pesmu).


 Kristina učestvuje na kraju pesme ,Licem u lice', njen deo i

 Vladina gitarska solaža su jedino bile pamtljive u istoj.


 Dve duetske pesme sa sinom Aleksom (,Ljubav je vrlo moćna

 hemija' i ,A mogli smo daleko') imaju različitu priču i prva pesma

 ima veći iks faktor zbog Aleksinog glasa (jedina zamerka kod

 te pesme je tekst, koji mogao biti bolji).


 
  Sporija varijanta pesme ,Sinoć sam dotak'o zvezdu' je osećajnija

 i bolja od originalne verzije.


 Posveta kolegi bubnjaru Ninoslavu Ognjanoviću ,U tvojim hladnim

 koracima' je ispala dobra i samo mi falio u ovoj posveti jači

 aranžman. Nisam nigde mogla pronaći originalnu verziju te

 pesme (nije stavljeno u opisu u kojoj su grupi bili njih dvojica),

 a baš sam htela da je preslušam).



 Favoriti gde je samo Vladin glas su: spora varijanta ,Sinoć sam

 dotak'o zvezdu' (čak i originalna varijanta), ,Donela je slatke

 plodove', ,Ja ne znam nikoga kao ti', ,Sanjaj', ,Ljubav nije

 staromodna reč'.



 Ovaj album imao u određenim pesmama odličan tekst, muziku i

 aranžman, većina muzičkih videa za pesme su odrađene između

 profi i amaterskog. Bolji i kvalitetniji mi bio njegov prethodni

 instrumentalni album.  

Нема коментара:

Постави коментар