Претражи овај блог

субота, 29. јануар 2022.

Jak naziv albuma, al' koncept nije odrađen do kraja

 


 Ostalo 4 minuta (2. i jedini album na njihovom maternjem)

 https://muaria.blogspot.com/2021/10/ostalo-4-minuta-2-album.html.

 Diamond (,Dijamant') je prvi i jedini album na japanskom izdat

 2010.


                                                       


 For muzik (,Za muziku') dobar uvod (našla se na njihovom prvom

 EP-u).

 Japanska verzija Muzik (,Muzika') ritmična, zabavna i odlična,
 
 ovde autotjuna bilo manje (na moju radost).

 Bababa je ispovest gde su na početku bili prijatelji, a ona mu 

 iskazuje ljubavna osećanja. Obično ne volim pesme sa što prostijim

 naslovom (tipa nalik ovom), ali u njihovom smislu zvuči super.


 Hot issue (,Vrući problem') su one, preuzimaju kontrolu za sve i

 bila bi super naslovna tema za špijunsko komični film.

 
 O pesmama ,Žmurke', verziji na maternjem ,Prvi' i ,Već si



 Who'is next (,Ko je sledeći') je duet sa kolegama ,Beast' (,Zveri') i

 trebala je biti duža+ muzički video.


 HUH- Hit your heart (,Pogodila sam tvoje srce') je trebala imati

 engleski prepev+aranžman da napravi Timbelend.


 Can't make up my mind (,Ne mogu da mislim') dobra pesma.


 What a girl wants (,Šta devojka želi') jasno poručuje šta svaka

 devojka želi, dobar je muzički video, nije dobro autotune mali deo.


 I my me mine (,Ja moje meni moje') u japanskoj varijanti mi se

 nije dopao robotizovani uvod i malo kod refrena. Kod ostatka 

 pesme, sasvim ok.


 Japanska pesma December (,Decembar') se odnosi na gorka sećanja

 sa ženske perspektive na polju veze i zvuči mi prilično dosadno.


 Ocena 7


 Favoriti- 7/13 pesama.


 Zaključak


 Razlog ovoj oceni jeste autotjun, koncept koji nije odrađen do

 kraja (energični elektropop/dens pop) i sigurna sam da devojke nisu

 htele da im studijski ,ulepšavaju' vokale.     

 

Нема коментара:

Постави коментар