Претражи овај блог

уторак, 7. децембар 2021.

Buđenje K-pop '95 dvojca

 


 Kuća (1. EP)

 https://muaria.blogspot.com/2021/11/95-duo-koji-ispao-pogodak.html.


 Drugi EP ,Awake' (,Buđenje') sadrži 6 pesama i izdat je 2019.

                                                          

 Friend zone (,Prijateljska zona') je iznenađujuće pozitivna pesma

 na ovu temu, sa ritmičnom melodijom i vokala obojice.


 Awake (,Buđenje') je fenomenalna pesma+video koji govori da su

 očarani njome i skroz. Vokalni kontrast kod njih dvojice bila jedna

 velika jačina u ovoj pesmi i nastupi uživo za tu pesmu su zabavni.


 Who am I (,Ko sam ja') ala Bruno Mars fazon (pesma ,Uptown

 funk') koji odlično stajao obojici.


 Prvobitno, nisam mogla poverovati da u ,Milky way' (,Mlečni put')

 zapevao Sangjaung i oduševljena sam rezultatom. Bilo je i kraćeg

 rep trenutka, Mlečni put je dreampop/devedesete stil pesma, lagana

 za slušanje.


 Leave it to me (,Ostavi to meni') je Kentina pesma 

 i stavio do znanja da želi biti njen čovek. Oduševljena sam 

 pesmom.


 Lookin' 4 love (,Tražim ljubav') je Sangjaungova pesma sa uvodom

 na engleskom, sa chill out/r&b zvukom i pokazao ovde potpuno

 drugu muzičku stranu na sjajan način.


 Ocena 10


 Favoriti- svih 6 pesama.


 Zaključak


 Promenili su u pravi čas muzički kurs kroz opuštenije/razigrane

 pesme i odlično što imaju po jednu solo pesmu na ovom EP-u.

Нема коментара:

Постави коментар