Претражи овај блог

недеља, 23. фебруар 2020.

Ž.V sjajan u Big Fashion-u



 Na ovogodišnjoj Ulici otvorenog srca u Požeškoj

 https://muaria.blogspot.com/2020/01/ovo-su-vec-izvoaci-za-uos-u-pozeskoj.html.


 Željko Vasić sa svojim bendom nastupao u Big Fashion-u i na 

 ovom koncertu je bio odličan. Više izvodio svoje ranije klasike

 (,Žena kao ti', ,Pratiš me', ,Željo moja jedina' i druge) i sam 

 koncert ispao za desetku.


                                              Večiti romantik



                                                   Pratiš me



                                             Ti i ja




                                               Željo moja jedina




                                                


                                                     

Нема коментара:

Постави коментар