Претражи овај блог

четвртак, 9. мај 2019.

P.O.P 47 Soul ostanak evergrin




 Ben I King (1938-2015) je bio soul, R & B pevač i muzički

 producent. Najpoznatiji bio po pesmi ,Stand by me' (,Ostani kraj

 mene') i ,Save the last dance for me' (,Sačuvaj poslednji ples

 za mene') sa grupom ,The Drifters'. 

 Ostani kraj mene je bila još popularnija 1986, (glavna

 tema istoimenog filma). Objavljena 1961, Ben bio inspirisan

 gospel muzikom u ranom prošlom veku, a danas se ista izvodi

 po venčanjima i obradilo preko 400 izvođača.



 Benov soulov glas u divnoj romantičarskoj pesmi je umilan i

 nežan. Njegovom emotivno vokalnom izražavanju u potpunosti

 verujem i mislim da je retkost ko ne zna za jedan od najboljih

 soul romantičarskih hitova.


                     
 I kasnija Benova verzija je odlična, gde su gosti bili glumci

 istoimenog filma. 
                                                      

Нема коментара:

Постави коментар