Претражи овај блог

понедељак, 4. март 2019.

Saška je trebala pobediti!!!





 Utisak o pesmama sa Beovizije https://muaria.blogspot.com/2019/02/u-moru-neoriginalnosti-samo-njih-tri.html.


 Kad sam čula da je Nevena Božović pobedila na Beoviziji,

 ozbiljno me razočaralo iz više razloga.


 1. Pesma zvuči kao neka baladna žalopojka, a ne prava ljubavna

 pesma.

 2. Nema visokih i niskih tonova u muzici.

 3. Nevenino pevanje mi zvučalo neemotivno i neinteresantno.

 4. Priča pesme me nije zaintrigirala da istu slušam više od dva 

 puta.

 5. Mali deo na engleskom mi je teški blah!



 Ne verujem da ćemo proći sa ovom pesmom u finale na

 ovogodišnjoj Evroviziji koja se održava u Tel Avivu (glavni grad

 Izraela). A ako prođemo, biće veliko čudooo!!!

 P.S

 Njena pesma na Dečjoj Evroviziji je bila milion puta bolja od ove

 baladne žalopojke!!! (na linku je 9. po redu) https://muaria.blogspot.com/2017/01/bravo-nevena-nepamtljiv-pobednik-i-pesma.html.


                               Pobednički nastup


 Naslov posta je odgovor ko je trebao biti pravi pobednik

 ovogodišnje Beovizije!!!




                                                   



Нема коментара:

Постави коментар