Претражи овај блог

недеља, 13. јануар 2019.

Original ili P.Dž obrada? 10 R&B ili vintage varijanta?






   Pre 21. godinu, bila je hit pesma ,The boy is mine' (,Dečko je

 moj'), a ona je inspirisana duetom Pol Makartnija i Majkl 

 Džeksona ,The girl is mine' (,Devojka je moja'), kao i u

 jednoj emisiji gde se pričalo o ljubavnim trouglovima. Originalno, 

 Brendi (pevačica s' kikicama) trebala pevati solo i veoma mi 

 drago što tako nije ispalo (bile su priče oko sukoba Brendi i 

 Monike). Dobitnik Gremija za najbolji R&B duo 1999.





Napravile su odličan potez tim duetom i ovo je pravi R&B dragulj

 sa kraja devedesetih. Glumac u videu je Mekaj Fajfer, enterijer

 videa veoma jednostavan, a opet sjajan. Pesma jeste o ljubavnom

 trouglu gde je on kriv, ali tekst nije u sapunsko operskom smislu

 (plus).

 Ocena 10




 Jako me iznenadilo što je P.Dž ekipa obradila pesmu u vidu

 vintage eru četrdesetih. Zabavna činjenica jeste da u duetu pevaju 

 rođene sestre Džulijet (crvenokosa) i Emili (brineta) Goglija.








                     
 Uvod se totalno razlikuje od originalne verzije i super je što su

 bile isto obučene. Dale su jak vintage varijantu, a klarinetista 

 Džejkob Senej fenomenalno svirao (njega treba češće uključivati u

 P.Dž). Moram priznati da sam unapred pomislila za ovakvu

 verziju da će ispasti ozbiljan debakl, al' mi je drago što sam

 pogrešila.



 Ocena 10
                                                 

Нема коментара:

Постави коментар